2023-03-31 Utbildningsmaterial/tjänster

Drygt 500 deltagare på Optimaturné

Efter en intensiv tio veckor lång Optimaturné runt om i landet med drygt 500 deltagare har Karin Joelsson, ansvarig för företagskunder på STR Service, nöjd landat igen hemma i Landskrona.
-Sammanfattningsvis känns det verkligen som bra veckor. I en digital värld har det varit så värdefullt att få träffas öga mot öga och förhoppningsvis räta ut ett och annat frågetecken.

Optimaturnén som drog i gång i februari har inneburit möten på 31 platser, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Syftet var att skapa tillfällen att ses och en möjlighet att ställa frågor kring Optima och ny försäljningsmodell direkt till dels Karin Joelsson, dels kollegan Paulina Rosenqvist som är med i det faktiska arbetet kring Optima som affärssystem.

-Vi har mött deltagare som varit olika långt i processen i allt det nya som händer nu med både nytt affärssystem och ny försäljningsmodell. Allt från den som menar att det är en nödvändig förändring och vill vara ”först” till den som är mer skeptisk. Det är fullt förståeligt och båda är lika viktiga på mötet. Vi hoppas att vi har kunnat besvara de flesta frågor eller kunnat hänvisa vidare till var man kan få mer stöd eller information, säger Karin Joelsson.

Missade du mötena – eller behöver du ännu mer information?

Om du fortfarande har frågor kring Optima eller nya försäljningsmodellen så finns det flera sätt att få stöd och hjälp.

  1. Börja med att se våra filmer och läsa igenom våra frågor och svar.
  2.  Kontakta STR:s företagscoacher Erik Larsson och Mattias Glemfors eller Karin Joelsson direkt. Se info nedan.
    Mer information
    Till alla filmer om Optima >>
    Till frågor och svar om Optima >>
    Till frågor och svar om försäljningsmodellen >>
    Till film om STR:s företagscoacher (inkl kontaktuppgifter) >>
    Kontakta Karin Joelsson: karin.joelsson@str.se