Webbläsaren Internet Explorer som du använder stöds inte av denna webbplatsen. Vänligen använd Google Chrome för bästa användarupplevelse.
Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Efter en intensiv tio veckor lång Optimaturné runt om i landet med drygt 500 deltagare har Karin Joelsson, ansvarig för företagskunder på STR Service, nöjd landat igen hemma i Landskrona.
-Sammanfattningsvis känns det verkligen som bra veckor. I en digital värld har det varit så värdefullt att få träffas öga mot öga och förhoppningsvis räta ut ett och annat frågetecken.
Optimaturnén som drog i gång i februari har inneburit möten på 31 platser, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Syftet var att skapa tillfällen att ses och en möjlighet att ställa frågor kring Optima och ny försäljningsmodell direkt till dels Karin Joelsson, dels kollegan Paulina Rosenqvist som är med i det faktiska arbetet kring Optima som affärssystem.
-Vi har mött deltagare som varit olika långt i processen i allt det nya som händer nu med både nytt affärssystem och ny försäljningsmodell. Allt från den som menar att det är en nödvändig förändring och vill vara ”först” till den som är mer skeptisk. Det är fullt förståeligt och båda är lika viktiga på mötet. Vi hoppas att vi har kunnat besvara de flesta frågor eller kunnat hänvisa vidare till var man kan få mer stöd eller information, säger Karin Joelsson.
Om du fortfarande har frågor kring Optima eller nya försäljningsmodellen så finns det flera sätt att få stöd och hjälp.
STR SERVICE AB
Järvgatan 4, 261 44 LANDSKRONA
0418-40 10 00
0418-40 10 50 (Helpdesk)
info@str.se
Kontakta oss
Presskontakter