Webbläsaren Internet Explorer som du använder stöds inte av denna webbplatsen. Vänligen använd Google Chrome för bästa användarupplevelse.
Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Sommarmånaderna har ibland inneburit längre väntetid för att komma i kontakt med STR Service hjälpcenter, något som emellanåt väckt frustration bland medlemmar och kunder. Nu är ordinarie personal tillbaka igen och dessutom väljer man att förstärka med ytterligare en tjänst för att bättre kunna möta upp behovet.
- Det har varit extra många ärenden och telefonsamtal under just semesterveckorna vilket innebär att vi tyvärr inte har lyckats hålla den servicenivå vi vill. Detta beklagar vi och tar såklart med oss i planeringen framöver säger Ronnie Åstrand, chef STR Media och IT.
Har man inte akuta frågor vill STR Service gärna att man väljer att skicka ett mejl/lägga ett ärende till STR Hjälpcenter istället för att ringa. Då lämnar man också telefonlinjerna öppna för mer akuta frågor och väntetiden minskar.
För att bättre kunna möta behovet framöver förstärker STR Media och IT dessutom med ytterligare en medarbetare som börjar i slutet av augusti.
- Vi ser fram emot förstärkningen, tackar för tålamodet och kommer utvärdera framöver om vi behöver förstärka ytterligare, säger Ronnie Åstrand.
STR SERVICE AB
Järvgatan 4, 261 44 LANDSKRONA
0418-40 10 00
0418-40 10 50 (Helpdesk)
info@str.se
Kontakta oss
Presskontakter